اسلایدسیاسی

انتقام شهید صیادخدایی را از دشمنان خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در دیدار با خانواده سردار شهید حسن صیادخدایی گفت: چند روز پیش که به قم سفر کرده بودم همه مردم خواهان این بودند که انتقام خون شهید صیادخدایی را بگیریم.؛ همچنین در روز تشییع پیکر این شهید نیز مردم بر انتقام از قاتلان شهید صیادخدایی مُصِر بودند.

سرلشکر سلامی  همچنین گفت: دشمن از قلب کاخ سفید و تل آویو او را ماه‌ها و سال‌ها، خانه به خانه و کوچه به کوچه تعقیب کرد تا در نقطه‌ای او را به شهادت برساند. 

سردار شهید حسن صیادخدایی از فرماندهان مدافع حرم که هفته گذشته در تهران در یک حمله تروریستی به شهادت رسید.

این حمله تروریستی از سوی ۲ موتورسوار و با شلیک ۵ گلوله و در حالی که این شهید در داخل ماشین خود در مقابل منزل مسکونی‌اش حضور داشته، صورت گرفت.

نوشته های مشابه

آیین تشییع شهید حسن صیاد خدایی سه‌شنبه سوم خرداد، از میدان امام حسین علیه السلام در مسیر خیابان ۱۷ شهریور با حضور مردم تهران برگزار شد و مردم  با شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «حسین (ع)، حسین (ع) شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «لبیک یا خامنه‌ای» این شهید والامقام را تشییع کردند.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایی پس از تشییع در قطعه ۵۰ گلزار بهشت زهرا (س)  در کنار شهید هادی طارمی محافظ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا