بازدید نیکزاد از پروژه مخزن آب ۱۵ هزار مترمکعبی رفسنجان/اتمام پروژه، پایان اردیبهشت ۱۴۰۰

 به گزارش استاک ،علی نیک زادثمرین ،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی صبح امروز (پنجشنبه، 2 بهمن ماه) از پروژه مخزن آب 15 هزار مترمکعبی رفسنجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی های این حوزه قرار گرفت.

براساس این گزارش طاهری مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان در تشریح اهمیت تکمیل پروژه مخزن آب 15 هزارمترمکعبی رفسنجان، گفت: باتوجه به اینکه این پروژه ردیف بودجه ندارد برای تکمیل آن نیاز به اعتبار و نقدینگی از منابع دیگر است.

بازدید از منبع ذخیره آب

وی تصریح کرد: شهرستان رفسنجان دارای 311 هزار نفر جمعیت است و تامین آب شرب آن با توجه به مدت زمان اوج مصرف در این منطقه دارای مشکلات خاصی است.

طاهری افزود: متاسفانه گاهی اوقات آب شرب منطقه نیز با مشکلات کیفی مواجه می شود از این رو برای افزایش سطح کیفی آب شرب منطقه نیاز به تکمیل و بهره برداری از مخزن 15 هزار مترمکعبی یاد شده است.

این گزارش می افزاید: با توجه به رایزنی های صورت گرفته از سوی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مساعدت مسئولان وزارت نیرو و مدیران استانی مقرر شد تامین اعتبار برای تکمیل مخزن مذکور انجام شود که در صورت تحقق این امر این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه 1400 تکمیل خواهد شد./

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا