هدف مجلس یازدهم شکوفایی ظرفیت های داخلی است/باید ارتباطات بین المللی آذربایجان را افزایش دهیم

احمد رضا بیگی نماینده مردم آذرشهر،اسکو و تبریز در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس پایگاه خبری استاک گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران باشکل گیری احزاب شاهد رقابت بین احزاب برای دست یافتن به برآورده کردن مطالبات مردم هستیم ، متاسفانه احزاب شکل و شاکله ای که باید داشته باشند را دارا نیستند زیرا احزاب موسمی و فصلی شدند که به وقت انتخابات ظاهر می شوند و بعد از آن افول میکنند.
وی ادامه داد:چیزی که اکثریت مجلس فعلی را تشکیل می دهد افرادی هستند که پایبند اقتصاد مقاومتی و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری داشتند و تکیه برظرفیت های درونی و تلاش برای شکوفایی و سرهم کردن فرصت عادلانه زندگی برای احاد ملت و تحقق عدالت انجام می دهند.
بیگی درخصوص روی کارآمدن دولت هم سو و همراه و تفاوت هایی که با مجلس دارد گفت :مجلس یازدهم خواستگاه دولت بعدی خواهد بود که که بتواندخواسته های مردم را بیشتر به واسطه ناکارامدی ها در دولت روحانی وجود داشته جبران شود.
وی خاطرنشان کرد:مجلس یازدهم هدفش شکوفاکردن ظرفیت های داخلی و اقتصاد برپایه مردم و خروج دولت از اقتصاد است و امیدواریم نتایج آن را در دولت بعدی مشاهده کنیم زیرا در این مدت باقیمانده بعید دانسته می شود که دولت روحانی کارخاصی بتواند انجام دهد اگر شر و آفتی از طرف دولت بر مردم ایران وارد نشود .
نماینده مردم تبریز ادامه داد:باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند دولت باید تا آخرین روز کاری به فعالیت خود بپردازد و باید با دولت مدارا کرد تا روزهای خود را به پایان برساند ، مجلسیان نیز برحسب وظیفه ای که دارند ناظر برعملکرد دولت خواهند بود.
وی در خصوص حضورتاج گردون در مجلس گفت :موضوع تاجگردون یک موضوع سیاسی بود در خصوص کارکرد هایی که وجودداشت و در کمیسون تلفیق مجلس به صراحت توانست اعلام موضع کند و باتوجه به شواهدات موجود اعلام حضور دوباره تاج گردون به مجلس راه نداشت.
بیگی افزود:آذربایجان شرقی مزایای زیادی را داراست ولی باید به افزایش ظرفیت ارتباطات بین المللی آن بپردازیم که ازجمله ارتباطات نیز اتصالات از آزاد راه ها و خط راه آهن میسر خواهد بود.
وی گفت:ازگذشته های دورتبریز نه تنها مرکزیت اذربایجان شرقی بود بلکه یک قطب اقتصادی در منطقه به حساب می آمد.
وی درپایان ادامه داد:
ما باید ویژگی های تبریز و اذربایجان رابیش ازبیش افزایش دهیم و در دوره های گذشته سرمایه گذاری های خارجی و داخلی زیادی را انجام داده ایم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا