عضو شورای شهر: کلانشهر کرج نیازمند شبکه حمل ونقل هوشمند است

مسعود محمدی روز شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر کرج با فرمانده انتظامی استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد،‌افزود: بحث حمل و نقل هوشمندشهری ارتباط مستقیم با پلیس راهور البرز دارد.

وی با بیان انیکه امسال بودجه شهرداری کرج محدود است،‌ اظهارداشت: تلاش می شود سال آینده برای حمل و نقل عمومی و هوشمند چشم انداز پنج یا ۱۰ ساله کرج در حمل و نقل هوشمند تدوین شود تا بتوان در سال آینده برای حمل و نقل عمومی و هوشمند کارهای خوب و بزرگی در شورا انجام داد.

محمدی با بیان اینکه ۵۴ نقطه حادثه خیز در کرج وجود دارد که تاکنون ۴۴ نقطه آن ایمن نشده است ،‌ گفت: شاید مشکل برخی از این نقاط نداشتن روشنایی و یا اقدامات اجرایی باشد که اگر اجرایی باشد مدیریت شهری کمک می کند که انجام شود.

این عضو شورا گفت: اگر سرعت گیر بتواند جان یک نفر را نجات بدهند از احداث سرعت گیرها حمایت می شود.

وی تاکید کرد که در سال ۹۷ در محدوده منطقه ۶ کرج حداقل ۶ کشته به خاطر عدم ایجاد سرعت گیر بود که فضای روانی بابت عدم ایجاد سرعت گیر به وجود آمده بود و زمانی که پل عابر پیاده و روشنایی نبود سرعت گیر کمک کرد و بعد از آن فوتی بر اثر تصادفات در این منطقه نداشتیم.

محمدی با بیان اینکه کمبود امکانات و ارتباط مستقیم با افزایش جرم دارد،‌ اظهارداشت: زمانی که به یک محله کم برخوردار خدمات رسانی از قبیل ایجاد فضای سبز و دیگر سرانه های خدماتی افزوده می شود آمار جرم در آن منطقه کاهش می یابد.

کلانشهر کرج حدود 19 میلیون متر مربع معابر اصلی و فرعی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا