ورزشی

دلیل شگفت‌انگیز شکیرا برای یک حرکت جنجالی/توهین به خواننده کلمبیایی مقابل چشم فرزندانش!

ریحانه اسکندری: از زمانی جدایی شکیرا و جرارد پیکه در اواسط سال 2022، اختلافات زیادی بین این زوج و هم‌چنین بین شکیرا و خانواده پیکه وجود داشته است. آهنگ‌ها، بیانیه‌ها، ویدئوهای جنجالی و حتی اشیاء عجیب در خانه باعث شده جنجال‌های زیادی در خصوص جدایی پیکه و شکیرا به وجود بیاید.

چند ماه پیش شکیرا یک عروسک جادوگر را در بالکن خانه خود قرار داد که به بالکن خانه والدین پیکه، نگاه می‌کند. شکیرا پس از جنجال‌های بسیار و ناراحتی مادر جرارد پیکه این عروسک را برای مدت کوتاهی از بالکن برداشت ولی به تازگی دوباره آن را به جای قبلی برگردانده است.

پس از شایعات فراوان در مورد دلیل این حرکت از سوی خواننده کلمبیایی، اکنون دلیل واقعی قرار گرفتن جادوگر مشخص شده است. ظاهرا شکیرا وقتی فهمید که مادر جرارد پیکه و کلارا او را با چه نامی خطاب می‌کنند، تصمیم گرفته گرفت که اینگونه از آن‌ها انتقام بگیرد.

دلیل شگفت‌انگیز شکیرا برای یک حرکت جنجالی/توهین به خواننده کلمبیایی مقابل چشم فرزندانش!

حساب توییتری JLOAccess به تازگی گزارش داد که هر دو زن، خواننده کلمبیایی را «جادوگر» خطاب می‌کنند. در نتیجه، شکیرا می خواست به آنها اطلاع دهد که از این نام مستعار آگاه است و به همین دلیل که یک جادوگر را در بالکن خود قرار داد که با کنجکاوی به سمت خانه‌ والدین جرارد پیکه نگاه می‌کند.

به گفته این حساب توییتری، این فرزندان پیکه و شکیرا بودند که به مادرشان در مورد این نام مستعار اطلاع دادند. این اکانت توییتر اضافه کرد: «پیکه اهمیشه می‌گوید که می‌خواهد از فرزندانش محافظت کند ولی به خانواده‌اش اجازه می‌دهد جلوی آنها به شکیرا توهین کنند. هیچ کدام از آهنگ‌های شکیرا حق مطلب را در خصوص رفتارهای این خانواده سمی با او ادا نکرده‌اند.»

این اتفاق تنها مشکل بین همسایه ها نبود. یکی دیگر از حواشی مربوط به این بود که شکیرا آهنگ معروف “BZRP Music Sessions #53” را با صدای بلند در خانه پخش می‌کرد تا خانواده همسرش هم بتوانند آن را بشنوند. شکیرا همچنین بین دو خانه حصاری کشید و مسیرهایی که قبلا آزاد و باز بودند را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید:

258 258

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا