ورزشی

وحدت تایم!

به گزارش . بارز نیوز؛ تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با ۳-۲ پرسپولیس به پایان رسید.

محمد عمری در دقیقه ۱۹ و مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ و وحدت هنانوف در دقیقه ۹۰+۵ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. محمد عباس‌زاده هم در دقایق ۶۷ و ۸۴ برای تراکتور گلزنی کرد.

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، آرش قادری، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز و رضا اسدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، وحید امیری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، محمد عمری و لئاندرو پریرا.

دقیقه ۱۴: اشتباه حنانوف در پاس رو به عقب موقعیت خوبی برای آلوز ساخت اما علیرضا بیرانوند مانع باز شدن دروازه تیم‌شان شد.

دقیقه ۱۶: تک به تک رضا اسدی با علیرضا بیرانوند توسط گلر ملی‌پوش سرخ‌ها مهار شد. این بار اشتباه فرجی برای تراکتوری‌ها موقعیت ساخت اما توپ توسط بیرو به کرنر زده شد.

دقیقه ۱۹: در شرایطی که تراکتوری‌ها دو موقعیت خوب ساخته بودند اما محمد عمری، جوان‌ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس روی پاس خوب ترابی، با یک شوت زیبا و زمینی از پشت محوطه دروازه حریف را فرو ریخت.

دقیقه ۲۴: ضربه سر خطرناک قنبری از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: حرکت انفرادی عالی محمد عمری پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد و زننده گل اول بازی ترجیح داد توپ را در دهانه دروازه به ترابی پاس دهد و اختلاف دوبرابر شد. عمری به طور کلی مدافعان و دروازه‌بان تراکتور را با حرکاتش به هم ریخته بود و در لحظه آخر با از خود گذشتگی پاس گل داد.

دقیقه ۶۱: فرصت خطرناک برای تراکتور با پاس آلوز به قنبری که بیرانوند توپ را جمع کرد.

دقیقه ۶۷: سانتر بی نقص ابوالفضل رزاق‌پور از سمت چپ روی سر محمد عباس‌زاده نشست و مهاجم تراکتور بدون مزاحمت خاصی از سوی مدافعان پرسپولیس با ضربه سر گل زد.

دقیقه ۸۳: پنالتی به سود تراکتور با خطای سروش رفیعی به روی عباس زاده اعلام شد و او در ادامه ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۸۷: عیسی آل‌کثیر به مدافعان تراکتور برخورد کرد اما داور فقط اعتقاد به کرنر به سود پرسپولیس داشت.

دقیقه ۵+۹۰: سانتر بلند سروش رفیعی باعث ایجاد موقعیت شد و دو شوت بازیکنان پرسپولیس برگشت داده شد و در نهایت وحدت حنانوف، مرادیان و مدافعان تراکتور را در شلوغی محوطه تسلیم کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا