ورزشی

برد چهارتایی پرسپولیس با کمک مدافع استقلالی!

به گزارش . بارز نیوز؛ تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان 120 دقیقه با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید. گئورگی گولسیانی (دو بار)، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی برای پرسپولیس و دانیال اسماعیلی‌فر (گل به خودی) و فرشاد احمدزاده برای سپاهان موفق به گلزنی شدند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد قربانی، ایگور کاتاتائو، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید هنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و عیسی آل‌کثیر.

داور: بیژن حیدری

دقیقه ۵: شوت خطرناک فرشاد احمدزاده پس از کنترل و ضربه از پشت محوطه، از کنار دروازه بیرانوند بیرون رفت و نفس‌ها در سینه پرسپولیسی‌ها حبس شد.

دقیقه ۹: ضدحمله خطرناک سپاهان با خروج موفق بیرانوند دفع شد.
دقیقه ۱۰: بیژن حیدری پس از سرنگون شدن محمد عمری در محوطه جریمه توسط سیاوش یزدانی نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۱۲: مدافع پرسپولیس پشت ضربه پنالتی‌ای که محمد عمری از سیاوش یزدانی گرفته بود ایستاد و با فریب دادن پیام نیازمند توپ را در سمت چپ دروازه سپاهان جای داد.

دقیقه ۴۱: سانتر امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهی به دهانه دروازه با ضربه سر محکم دانیال اسماعیلی فر وارد دروازه پرسپولیس شد و طلایی‌پوشان با یک گل به خودی کار را به تساوی کشاندند.

دقیقه ۳+۴۵: حرکت عالی ترابی از سمت چپ و پاس کات بک او با ضربه اسماعیلی فر نفس‌گیر به بیرون رفت.
دقیقه ۵+۴۵: آخرین موقعیت بازی در نیمه اول روی سانتر رضاییان به دست آمد، اما ضربه سر زکی‌پور با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۵۴: سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر امیری وارد دروازه شد اما کمک داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۵۸: سانتر مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد و شهریار مغانلو توپ را به طور ناقص دفع کرد و مرتضی پورعلی گنجی با سانتر توپ سرگردان گل ساخت و عیسی آل‌کثیر با چرخاندن سر و ضربه خود ابتدا رضاییان، مدافع مستقیمش و سپس پیام نیازمند را تسلیم کرد.

دقیقه ۶۲: حمله پرسپولیس با ضربه آرام عیسی آل‌کثیر به گل سوم تبدیل نشد.
دقیقه ۶۶: ارسال خطرناک کاتاتو با ضربه سر شهریار مغانلو به شکل خطرناک به بیرون رفت‌.
دقیقه ۷۲: شوت سنگین مغانلو از پشت محوطه در دو مرحله توسط بیرو جمع شد.
دقیق ۷۳: سانتر خطرناک رضاییان با ضربه سر نورافکن همراه شد اما باز هم بیرانوند توپ را در آغوش کشید.

دقیقه ۷۴: در شرایطی که محمد عمری با برانکارد بیرون برده شده بود و یک بازیکن پرسپولیس هم روی زمین افتاده بود، زکی پور توپ را از سمت چپ سانتر کرد و ضربه مغانلو پس از دفع ناقص بیرانوند در حالی که دروازه خالی بود جلوی پای احمدزاده افتاد و فرشاد گل دوم سپاهان را زد.

دقیقه ۸۱: فرصت عالی تک به تک برای لئاندرو پریرا به دست آمد اما این موقعیت در کمال ناباوری بازیکنان پرسپولیس نفسگیر به بیرون رفت؛ ترابی این موقعیت را ساخته بود.

دقیقه ۳+۹۰: سانتر رفیعی از سمت چپ با ضربه سر نامطلوب پریرا از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۹۴: حرکت تکنیکی امیری به طور کلی مدافعان سپاهان را برهم ریخت و این بازیکن با یک پاس در عرض نعمتی را در موقعیت گلزنی قرار داد و سیامک با شوتی محکم کار را تمام کرد.

دقیقه ۹۸: با تکل از پشت سیاوش یزدانی روی لئاندرو پریرا در موقعیت تک به تک، داور علاوه بر نشان دادن کارت زرد دوم به مدافع سپاهان نقطه پنالتی را به سود سرخ‌ها نشان داد.

دقیقه ۱۰۰: پنالتی‌زن گرجستانی سرخ‌ها پشت پنالتی‌ای که لئاندرو از یزدانی گرفته بود ایستاد و با ضربه‌ای محکم توپ را در سمت چپ دروازه نیازمند جای داد؛ پیام در این پنالتی جهت توپ را تشخیص داد و حتی توپ به دستش برخورد کرد اما شدت ضربه گولسیانی به حدی بود که او با پنالتی دوم خود در این مسابقه دبل کند.

258 258

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا