اجتماعیاسلایدحوادث

یازده ماه بدون حادثه منجر به فوت در بزرگراه شهید خرازی

حوادث رانندگی منجر به فوت در بزرگراه شهید خرازی با تدابیر مدیریت شهری منطقه٢٢ کاهش یافته است.

 بزرگراه شهید خرازی یکی از معابر پرتردد و شریانی تهران برای دسترسی به غرب پایتخت و استان البرز به شما می‌رود و روزانه هزاران خودرو از این بزرگراه عبور می‌کنند. بر این اساس و با هدف تامین ایمنی رانندگان و مسافران بزرگراه خرازی، اقدامات و تدابیر ویژه‌ای انجام شده است.

«وحیدرضا محمدی»، شهردار منطقه ۲۲، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این زمینه، از کاهش حوادث منجر به فوت رانندگی در بزرگراه شهید خرازی خبر می‌دهد و می‌گوید: «در ۱۱ ماه اخیر هیچ حادثه منجربه فوت در بزرگراه شهید خرازی رخ نداده که نسبت به مدت مشابه کاهش قابل توجهی وجود دارد. در سال گذشته به‌ویژه در چند ماه پایانی سال اقدامات گسترده‌ای برای کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در منطقه صورت گرفته که موجب کاهش آمار جان باختگان حوادث رانندگی شده است.»

وی در ادامه به اقدامات انجام شده اشاره می‌کند و می‌افزاید: «یکی از اقدامات بسیار مهم مدیریت شهری تهران برای کاهش حوادث منجر به فوت احداث پل عابر پیاده بود که در بهمن ماه سال گذشته در بزرگراه شرق به غرب شهید خرازی در مقابل بیمارستان تریتا پل عابر پیاده‌ای با ۷۰ متر طول نصب شد.

همین اقدام توانست کمک بسزایی در کاهش آمار تصادفات رانندگی در این محور داشته باشد. متاسفانه گاهی اوقات شاهد اتفاقات ناگواری در این محدوده بودیم چرا که برخی از همراهان بیمارانی که به بیمارستان تریتا مراجعه می‌کردند مجبور بودند از عرض این محور تردد کنند که حوادث دلخراشی را در پی داشت.

خوشبختانه با راه اندازی این پل عابرپیاده شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در این مسیر هستیم. همچنین در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ هم بیش از یک هزار نقطه از محله های۱۲‌گانه منطقه ۲۲ ایمن‌سازی شد. این اقدام ایمنی تردد را برای عابران پیاده و خودروها به همراه داشته است.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا