ورزشی

ترابیان را ‌برای بازی‌های خیبر نگذارید /لیگ یک موش آزمایشگاهی نیست

بارز نیوز/لرستان سرمربی تیم فوتبال خیبر از رئیس کمیته داوران خواست داورانی که در لیگ برتر اشتباهات فاحش دارند را برای قضاوت بازی‌های لیگ یک بکار نگیرد.

فراز کمالوند در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر مس شهربابک در جمع خبرنگاران بیان کرد: معمولاً جز مربیانی نیستم که بعد از هر باخت یا مساوی به هم ‌بریزم، اما واقعاً از این تساوی خیلی ناراحت شدم.

وی افزود: اول به خاطر اینکه ‌دوست داشتم در زمین خودمان به پیروزی برسیم چون ‌تماشاگران خونگرم خرم‌آبادی در ورزشگاه حضور داشتند، اما متأسفانه عوامل بیرونی روی بازی تأثیر گذاشت. ‌

سرمربی خیبر بیان کرد: سرپرست تیم مقابل از هفته قبل شروع به اظهارنظر در خصوص داوری این بازی کرده و کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته داوران به این موضوع ورود ‌نمی‌کند.

کمالوند با تاکید بر اینکه باید با چنین رفتارهایی برخورد شود، با اظهار گلایه شدید از تیم داوری این بازی گفت: داوری خیلی ما را اذیت کرد، ما نمی‌گوییم چه کسی را برای ‌ما داور بگذارید و به ما هم ارتباط ندارد اما خواهشم این است آقای افشاریان آقای ترابیان را سر بازی ما نگذارید. ‌

او تصریح کرد: وی در این ۱۰ ساله ۱۵ بازی برای من ‌سوت زده و هر بازی هم اعصاب ما را خراب کرده است.

وی صحبت‌هایش را اینچنین ادامه می‌دهد که مگر ‌می شود داوری که ۲۰ مورد اشتباه در لیگ برتر داشته به لیگ یک ‌بفرستید، مگر لیگ یک موش آزمایشگاهی است، از دقیقه یک ‌اعصاب تیم ما را به هم ریخت.

کمالوند اضافه کرد: این یک داور را از بین ۴۰۰ ‌داور برای بازی‌های ما نگذارید، داوری که در چند سال اخیر ۵۰۰ ‌هزار اشتباه داشته، بازی ذوب آهن که دو سال پیش رحمان رضایی ‌کنار زمین سکته کرد و اتفاقاتی که ۱۰۰ سال یک بار در فوتبال ‌نمی‌افتد در همین بازی سپاهان که با نساجی قائمشهر، وقتی یکی ‌این قدر اشتباه دارد چه اصراری به استفاده از این داور دارید، لیگ برتر خراب می‌کند می فرستید ‌لیگ یک خراب‌تر می‌کند. ‌داوری ‌را بگذارید که کم اشتباه باشد.

سرمربی خیبر در ادامه گفت: اصلاً بازی خودمان را مقابل مس توجیه نمی‌کنم، ضعیف‌ترین بازی ‌ما در این فصل بود، نمی‌دانم علت آن چیست، متأسفانه یکی دو تا از بازیکنان اصلاً در شرایط آرمانی خودشان نبودند و تیم ما نیز ‌خوب بازی نکرد.

وی یادآور شد: الان ۲ امتیاز عقبیم چون ما از هر دو بازی پیش ‌بینی کردیم ۴ امتیاز بگیریم، تیم ما در سیستم دفاعی خیلی ‌قوی است، ما در چهار بازی یک گل خوردیم و نتایجی هم که گرفتیم ‌خوب بوده بجز این بازی.

کمالوند ادامه داد: در پنج شش هفته ‌اول قرعه به ما بد افتاد و با همه تیم‌های مدعی بازی کردیم، اما با تمام ‌این تفاسیر مقابل مس روز بد ما بود، پیش می‌آید ممکن است یک تیمی ‌حتی در سطح اول فوتبال دنیا روز روز بدش باشد، امروز هم روز ‌بد ما بود و من می‌پذیریم. بابت بازی ضعیف بازیکنانم هم از همه ‌هواداران عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم هفته آینده ‌جبران کنیم. ‌

سرمربی خیبر دوباره تاکید کرد: کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و سازمان لیگ باید به مصاحبه قبل از بازی که تیم داوری را تحت فشار قرار ‌دادند، ورود ‌پیدا می‌کرد.

کمالوند گفت: با اضافه شدن مصدومان به تیم امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و سعی می‌کنیم ‌ان‌شاءالله نتایج این چنینی دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا