نیم نگاهی به فعالیت سازمان میادین میوه و ترهبار نشان میدهد که ۲۹۴ بازار در مناطق ۲۲ گانه فعال است و در این دوره نیز سازمان میادین توانست عرضه محصولات مختلف را افزایش دهد و قرار است که ۲۰۰ میدان با نگاه ویژه به مناطق جنوبی ایجاد شود.
سازمان میادین میوه وتره بار در ادوار مختلف تلاش کرده است تا در امر تهیه و توزیع فرآوردههای کشاورزی در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گام بردارد.
براساس اطلاعاتی که از فعالیت سازمان میادین در این دوره وجود دارد، باید گفت که در بازه زمانی ۲۰۰ روز،این سازمان توانست حدود ۵ تا ۱۰ درصد کالاها را ارزانتر به دست مردم برساند.