ورزشی

پرسپولیس بازیکنان باانگیزه می‌خواهد/ یحیی همه خارجی‌ها را رد کند

حسن خان‌محمدی معتقد است که هیچ‌کدام از بازیکنان خارجی پرسپولیس نباید برای فصل بعد حفظ شوند.

حسن خان‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با بارز نیوز در خصوص پیروزی ۲ بر یک این تیم برابر شهرخودرو اظهار کرد: بازی خوبی بود و گل‌محمدی تلاش کرد بازیکنانی را در ترکیبش استفاده کند که کمتر بازی داده بود تا آن‌ها را برای فصل آینده بسنجد. پرسپولیس نیمه نخست محتاطانه‌تر بازی کرد اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.

وی ادامه داد: شهرخودرو چیزی برای از دست دادن نداشت و پرسپولیس را در نیمه دوم تحت فشار گذاشت اما شاگردان گل‌محمدی روی یک غفلت گل خوردند. نیم‌نگاه یحیی برای از دست ندادن رده دوم، پرسپولیس را برنده بازی کرد زیرا بازیکنان این تیم خیلی به آب و آتش نزدند و با کمترین فشاری به شهرخودرو گل زدند.
  
این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازیکنانی که باید در لیست مازاد گل‌محمدی قرار بگیرند، اظهار کرد: این سلیقه و تفکر مربی است که ببیند به چه بازیکن احتیاج دارد و چه کسی را نمی‌خواهد. به نظر من هیچ‌کدام از خارجی‌های پرسپولیس خوب نیستند. قرارداد همه آن‌ها را باید فسخ کنند و برگردانند به کشورشان. همچنین یکسری بازیکنان پرسپولیس هم هستند که عمر فوتبالی‌شان تمام شده است و دیگر کارایی برای پرسپولیس ندارند. نام نمی‌برم اما گل‌محمدی بهتر از همه ضعف‌های تیمش را می‌داند و حتما راهکاری برای سال بعد دارد.

خان‌محمدی درباره اسامی اعلام شده در لیست خرید سرمربی پرسپولیس مانند بیرانوند، رفیعی، پورعلی‌گنجی و شهباززاده گفت: این‌ها بازیکنان خوبی بوده و هستند اما گل‌محمدی نباید اسکلت تیمش را با این‌ها ببندد. پرسپولیس بازیکنانی می‌خواهد که انگیزه درخشش داشته باشند و به درد تیم بخورند. ترکیب تیم باید تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه باشد، نه این که تنها یکسری بازیکن باتجربه جذب شوند که فقط به دنبال گرفتن پول باشند و خیلی برای تیم موثر نباشند. باز هم می‌گویم انتخاب و جذب بازیکن موضوعی سلیقه‌ای و مرتبط با تفکرات سرمربی تیم است و گل‌محمدی در حال حاضر بیشتر از هر کسی نقاط ضعف پرسپولیس را می‌داند و بهتر می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا