ورزشی

ادامه همکاری پرسپولیس و کارگزارش در ابهام!

با توجه به شرایط مالی که پرسپولیس در فصل جاری داشت، احتمال همکاری این باشگاه و کارگزارش کم است. 

به گزارش بارز نیوز، باشگاه پرسپولیس که در فضل جاری مشکلات مالی زیادی را تجربه کرد، با کارگزاری همکاری می‌کرد که عملا براساس مفاد قرارداد به تعهدات خود پایبند بود اما نکته جالب این قرارداد این بود که مبلغی به عنوان کف تعهد پرداخت وجود نداشت.

در دوره مدیرت مجید صدری بعد از اینکه استقلال از کارگزار ۵۰۰ میلیاردی رونمایی کرد، پرسپولیس هم ادعا کرد که با یک شرکت قراردادی ۶۳۰ میلیارد تومانی منعقد کرده است. در همان زمان گفته شد که ۳۰۰ میلیارد از این مبلغ مربوط به حق پخش تلویزیونی است و ۳۳۰ میلیارد تومان هم به تبلیغات روی پیراهن و تبلیغات محیطی اختصاص دارد. با این وجود بعدها مشخص شد که عملا کارگزار پرسپولیس تعهدی برای پرداخت هیچ کف درآمدی نداده و به واسطه آن ضمانت نامه بانکی هم به باشگاه ارائه نکرده است

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار بارز نیوز درحالی که فصل فوتبالی رو به اتمام است، مجموع پرداختی کارگزار به پرسپولیس حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است. 

حالا با وجود اینکه کارگزار پرسپولیس دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، در ادامه همکاری طرفین ابهام وجود دارد. البته مدیران کارگزار پایبند به قرارداد و خواهان ادامه کار هستند اما از سوی مدیران پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا