ورزشی

دنیامالی: وزیر ورزش گزارشی درباره حواشی فوتبال به مجلس ارائه کند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه حواشی فوتبالی نگرانی‌های جدی به وجود آورده است، از وزیر ورزش خواست تا گزارشی درباره اتفاقات اخیر به مجلس ارائه کند.

به گزارش بارز نیوز، احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود درباره گرانی کالاهای اساسی گفت:‌ گرانی ارزاق عمومی مردم را نگران کرده است. دولت باید برای از همه ابزارهای بالقوه برای کنترل قیمت‌ها استفاده کند. بیشترین فشار در حوزه ارزاق عمومی و مسکن روی دوش اقشار پایین جامعه است. همه دستگاه‌ها موظفند که این موضوع حساس را پیگیری کنند.

دولت ضمن کنترل تورم به فکر رونق اقتصادی باشد

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت ضمن کنترل تورم به فکر رونق اقتصادی باشد، گفت: مسئولان بیشتر به فکر رتق و فتق امور روزمره هستند؛ این در حالی است که مسئولان باید موضوع رونق را جدی بگیرند. ما سالهاست که تورم همراه رکود داریم. این بدترین شرایط ممکن در چهار دهه گذشته است. تیم اقتصادی دولت با برنامه‌تر عمل کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم رکود اقتصادی برای سال جاری را پیش‌بینی کرد و گفت: ما نباید صرفا به فکر کنترل تورم داشته باشیم. سازمان برنامه و بودجه سیاست‌های انقباضی را دنبال می‌کند. رئیس جمهور دستورات ویژه‌تری را صادر کند.

این عضو مجمع نمایندگان استان گیلان درباره حواشی اخیر فوتبالی کشور گفت: اتفاقاتی که در بحث فوتبال رخ داده است، نگرانی‌های جدی به وجود آورده است. وزیر ورزش گزارشی درباره اتفاقات اخیر را به صحن ورزش ارائه کند.

کاهش ۲۱ سانتی متری دریای خزر نگران کننده شده است
تالاب انزلی در حال خشکیدن است

نماینده مردم بندر انزلی در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: سال گذشته پوتین نماینده تام الاختیارش در حوزه خزر را تعیین کرد. رئیس جمهور ما هم نماینده ویژه ایران را تعیین کنند تا بتوانیم از کریدور دریایی برای صادرات و واردات استفاده کنیم. کاهش ارتفاع دریای خزر نگران کننده شده است. طی سال گذشته ۲۱ سانتی متر کاهش ارتفاع داشته است. وزارت خارجه و وزارت نیرو به سرعت علل این کاهش را مورد بررسی قرار دهند. تالاب انزلی هم در حال خشکیدن است. رئیس جمهور دستور فوری برای رسیدگی به این بخش را صادر کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا