ورزشی

سرمربی نساجی: به ظاهر میزبانیم اما درواقع میهمان هستیم

سرمربی نساجی می‌گوید به ظاهر میزبانیم اما در واقع در ورزشگاه هوادار بازی می‌کنیم و میهمان هستیم.

به گزارش بارز نیوز، اسماعیل اسماعیلی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: بازی با هوادار شرایط خاص خودش را دارد. آن‌ها تیم منسجمی هستند و نشان دادند جزو بهترین‌ها هستند. برای این بازی برنامه داریم و امیدوارم بعد از بازی هفته قبل که بازی خاصی بود، بتوانیم موفق شویم. بازیکنانی که داشتیم شرایط تیم را حفظ کردند و امیدوارم به همین شکل هوشیارانه کار کنند و در این بازی پیروز شویم.

او درباره میزبانی در تهران گفت: هنوز زمین ما آماده نشده و امیدوارم برای سال بعد زمین داشته باشیم. در این شرایط به هر حال باید در زمین تهران بازی کنیم. ظاهرا میزبانیم اما درواقع میهمان هستیم و امیدوارم این مساله تاثیر منفی روی بازیکنان‌مان نداشته باشد. بازیکنان ما با تجربه هستند.

اسماعیلی درباره وضعیت ورزشگاه قائمشهر یبان کرد: ما نمی‌توانیم پیگیر باشیم و مسئولان باید پاسخگو باشند اما به هر حال فکر می‌کنم کار سخت باشد. به خاطر شرایط آب و هوایی و بذرچمن خودم فکر می‌کنم ورزشگاه قائمشهر به چند بازی ابتدایی لیگ بعد هم نمی‌رسد.

او درباره آلودگی هوای تهران گفت: تهران اکنون آلوده‌ترین شهر دنیاست اما به هر حال آماده هستیم و هرچه دستور دهند انجام می‌دهیم.

سرمربی نساجی درباره غایبان تیش عنوان کرد: ما علیرضا حقیقی را به دلیل محرومیت نداریم و چند بازیکن‌مان هم صد درصد آماده نیستند. باید ببینیم شرایط به چه صورت خواهد شد.

وی در پایان درباره چگونگی همکاری‌اش با نساجی گفت:‌ فعلا مسئولیت کادرفنی با من است و در بقیه حوزه‌ها دیگر دوستان دارند کار می‌کنند. امیدوارم بتوانیم کار را پیش ببریم و فصل را تمام کنیم.

تقابل دو تیم نساجی و هوادار در قالب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۹ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا