بیانیه تُند هواداران افراطی پاریس؛ «پی‌اس‌جی مثل یک بچه لوس ستاره‌ها را می‌خرد»

در نتیجه این نارضایتی‌ها، این گروه درخواست اعمال تغییرات در تیم پاریسی را داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: باشگاه مدتی طولانی برای ما چشم‌اندازی ترسیم کرده که دیگر از آن حمایت نمی‌کنیم. پاریس باشگاهی است که ستاره‌ها را مثل یک بچه لوس جمع کرده و از عواقب ورزشی این کار هم هیچ نگرانی ندارد.

این گروه در ادامه با انتقاد صریح از حذف پی‌اس‌جی از جام حذفی فرانسه، مدعی شد که این تیم تنها برای لیگ قهرمانان تلاش می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد رویاپردازی باشگاه آنقدر بزرگ است که گویی فصل از ماه فوریه شروع شده و تیم به جام‌های داخلی بی‌توجه است. دیگر این باشگاه را نمی‌شناسیم! حالا کاسه صبرمان لبریز شده‌ است. باوجود ناکامی‌های بیشمار، همواره از باشگاه حمایت بی‌دریغی داشتیم. امروز زنگ هشدار را به صدا در می‌آوریم. بازیکنان و مربیان، حالا زمان عمل فرا رسیده و در غیر اینصورت همچنان به مقابله با ناکامی‌های غیرقابل پذیرش ادامه خواهیم داد. به ما احترام بگذارید.

باشگاه پی‌اس‌جی تابستان سال گذشته میلادی «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به خدمت گرفت و ستاره‌هایی همچون «نیمار»، «کیلین امباپه»، «سرخیو راموس» و یک دوجین ستاره دیگر را در تیم فعلی خود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا