فرهنگیانی که در واکسیناسیون کم‌کاری کنند، مواخذه می‌شوند

کوروش مودت در حاشیه آیین نمادین نواختن زنگ پدافند غیرعامل که امروز (۱۰ آبان‌ماه) در ناحیه ۴ اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش‌آموزان، اظهار کرد: توصیه ما به اولیا و دانش‌آموزان برای حفظ سلامت خود و دیگران این است که واکسن خود را دریافت کنند، اگرچه همکاران ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای بازگشایی مدارس آمادگی بیشتری داشته باشیم.

به گزارش استاک ، وی افزود: بر اساس سامانه سیب وزارت بهداشت، میزان دانش‌آموزان واکسینه شده در استان خوزستان ۶۲ درصد است و بر اساس سامانه سیدا آموزش و پرورش تاکنون ۷۲ درصد دانش‌آموزان خوزستانی واکسن خود را دریافت کرده‌اند. روز گذشته مجددا جلسه‌ای با روسای آموزش و پرورش و مسئولین سلامت داشتیم تا در روزهای آینده آمار دانش‌آموزان واکسینه‌شده افزایش پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نسبت به هفته گذشته رشد خوبی در واکسیناسیون داشته‌ایم اما همچنان آمار باید افزایش یابد، گفت: با مصوبات استانداری خوزستان، این مجوز را گرفته‌ایم که در طول هفته دو روز سامانه شاد را تعطیل کنیم تا دانش‌آموزان واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

مودت افزود: از اولیا در خواست داریم که فرزندان خود را به واکسیناسیون ترغیب کنند. اگر همکاران ما نیز کم‌کاری کنند، مواخذه می‌شوند و برای مدارسی که آمار واکسیناسیون کمتری دارند، پیگیری خواهیم کرد. لذا توصیه می‌کنیم همه روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس به جد پای کار باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا