خدمت دهی به بیمه‌شدگان در زمان قطعی برق مختل نخواهد شد

به گزارش از سازمان بیمه سلامت ایران، مهدی رضایی به اقدامات انجام شده در زمان قطعی برق اشاره کرد و افزود: در فرآیند نسخه الکترونیک ارتباط ما با ارائه دهندگان خدمت به صورت سیستم آفلاین برقرار است و بعد از اتصال اینترنت و برق می‌توانند بارگذاری را در سامانه‌ها انجام دهند.

وی ادامه داد: مراکز ارائه‌ دهنده خدمت می تواند با استفاده از کد دستوری تلفنی استحقاق سنجی بیمه شده را انجام داده و نسخه را به صورت کاغذی به داروخانه ارائه کنند و دراین روند، برای بیمار اختلالی ایجاد نشده و به شکل گذشته خدمت ارائه می‌شود.

معاون سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: طی اطلاعیه‌ای به ادارات کل استانی ابلاغ شده که در صورت قطعی برق به صورت کاغذی خدمت دهی به مردم انجام شود و ارائه ‌دهندگان خدمت در وقت و فرصت معین به صورت آفلاین به سیستم و سامانه ها وارد شوند.

رضایی با تاکید بر اینکه بیمه به طور کامل به تعهدات خود عمل خواهد کرد، گفت: واحدهای نظارتی بیمه  برای جلوگیری از اختلال در خدمت رسانی به طور کامل فعال بوده و به شکایات رسیدگی‌می‌کنند و مردم در صورت بروز هر مشکلی می‌توانند با سامانه 1666 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.البته قطعی برق مشکلات دیگری در داروخانه‌ها به همراه دارد که مربوط به نسخه الکترونیک نیست از جمله قطعی پایانه پرداخت پوز، سامانه تی تک وزارت بهداشت، خاموشی رایانه فروش دارو که امر خدمت رسانی در داروخانه‌ها را مختل می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا