کمرروستا:به دنبال اجرای قانون هستیم

به گزارش استاک: محمود کمرروستا رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری منطقه ۴ به خبرنگار استاک مبنی بر تبعات ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز به لحاظ امنیت شهری و جانی می تواند مشکلات عدیده ای در برداشته باشد و تاثیر مستقیم بر مهاجرت بی رویه خواهد داشت. چرا که سودجویان بساز بفروش اراضی قولنامه ای خود را به صورت خلاف و بدون در نظر گرفتن استحکام و ایمنی بنا دایر می نمایند و به قیمت مناسب می فروشند و مردم شهرهای دور و نزدیک به دلیل نزدیکی کرج به پایتخت کشور این املاک را خریداری نموده و به عواقب آن نیز فکر نمی کنند.

این مقام مسئول در شهرداری منطقه ۴ در ادامه عنوان داشت: منطقه مهرشهر به دلیل وجود بافت های فرسوده و محلات محروم دائما در تعرض سودجویان بساز بفروش و منافع طلب بوده است، از این رو در پی تاکیدات مهندس کاظمینی شهردار محترم برآن شدیم تا به طور کلی جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیریم که به حمدالله در طول مدت ۲ ماه گذشته ساخت و سازهای غیر مجاز را تقریبا به صفر رساندیم و ازسویی نیز چندین هکتار دیوار کشی غیرمجاز را که از گذشته بنا شده بودند با همکاری جهاد کشاورزی استان تخریب نمودیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای ما ساخت و ساز غیرمجاز معنایی ندارد و صرفا به دنبال اجرای مر قانون هستیم و در این راه نیز با هیچ کسی تعارف شخصی نخواهیم داشت.
در پایان این گزارش برخود واجب دانستیم تا از سوی این رسانه از تلاش های بی وقفه مهندس کاظمینی در راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تشکر و قدردانی نماییم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا