«کشاورز کارت» اقدامی برای حمایت از کشاورزان در آغاز فصل کشت

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، «کشاورز کارت» را اقدامی برای حمایت از کشاورزان دانست و افزود: با تصمیم ستاد عالی زراعت، مقرر شد تا کشاورزان از کشاورز کارت برای خرید کود استفاده کنند و بنا است تا علاوه بر کود، سایر نهاده‌ها نیز در آینده مشمول این کارت شود.

به گزارش استاک و به نقل از ایانا، جواد وفابخش معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی به تولید محصولات استراتژیک مصوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: برای این منظور  تسهیلاتی برای تامین بخشی از هزینه‌ها به عنوان سرمایه در گردش از طریق بانک کشاورزی در نظر گرفته شده تا کشاورزان برای کاشت و هزینه های برداشت از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه «کشاورز کارت» اقدام دیگری برای حمایت از کشاورزان است، افزود: با تصمیم ستاد عالی زراعت، مقرر شد تا کشاورزان از کشاورز کارت برای خرید کود استفاده کنند و بنا است تا علاوه بر کود، سایر نهاده‌ها نیز در آینده مشمول این کارت شود.

وفابخش ادامه داد: انشالله این کارت‌ها مکانیسمی باشد تا بخشی از هزینه‌های تولید در ابتدای فصل کشت را تأمین کند و در زمان برداشت این هزینه‌ها از محل فروش محصول مستهلک شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا