نمایندگان ۷ روز هفته را مشغول رسیدگی به مشکلات مردم هستند

به گزارش استاک به نقل از خانه ملت ،مجتبی رضاخواه ، با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص میزان فعالیت مجلس یازدهم،گفت: وقتی یک عضو مجلس یازدهم می گوید، مجلس 2روز در هفته کار می کند؛ منظورشان این است که مجلس صحن علنی دارد، نه اینکه پنج روز دیگر را کار نمی کند. طبیعی است که به غیر از صحن علنی ،جلسات کمیسیون ها برقرار است؛ همچنین جلسات کارشناسی و سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در دستور کار نمایندگان است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید برموضوع سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه ادامه داد: نمایندگان برای حل مشکلات و نظارت بر اجرای مصوبات نیاز دارند که در مناطق مختلف حضور داشته باشند. حضور در جلسات و دیدارها با  صنایع و سندیکاهای مختلف از وظایف نمایندگی است که همکاران به آن ها می پردازند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، مطرح کرد: نمایندگان مجلس حضور بسیار فعالی دارند و اتفاقاً برخی نمایندگان هفت روز هفته را کار می کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس با اشاره به همراهی برخی نمایندگان با رئیس مجلس در دیدارهای مردمی و سفر به برخی استان های کم برخوردار مطرح کرد: سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و تلاش برای حل مشکلات مردم در واقع بخشی از وظایف نظارتی نمایندگان است؛ این کار را هم آقای دکتر قالیباف و هم دیگر نمایندگان انجام می دهند. حتی نمایندگان استان تهران هم سفرهایی به استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط مختلف کشور داشته اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم دغدغه‌ای جز حل مشکلات مردم ندارد، تصریح کرد: سفرها به استان های مختلف کشور بخشی از وظیفه نظارتی نمایندگان مردم است که اتفاقاً این سفرها در روزهای تعطیلی و پنجشنبه و جمعه انجام شده است.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در برنامه تلویزیونی، تاکید کرد: من فکر می کنم که آقای نوروزی باید صریح تر و شفاف تر صحبت می‌کردند و توضیحات شان را باید تکمیل کنند، چرا که مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به اولویت‌های کشور را به هر مسئله دیگری ترجیح می‌دهند و امیدواریم که باری از دوش مردم برداریم./

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا