اسلایدبین المللورزشی

پیروزی سخت رئال در شب هت تریک پنالتی | بنزما نقش اول برد مهم کهکشانی ها

رئال مادرید در یک بازی دشوار موفق به شکست سلتاویگو شد.

رئال مادرید بعد از شکست سنگینی که پیش از وقفه بازی‌های ملی مقابل بارسلونا متحمل شد امشب در بالایدوس به مصاف سلتاویگو رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۲-۱ به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

رئال مادرید کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه ۱۹ به گل اول دست پیدا کند. خطا روی ادر میلیتائو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. کریم بنزما پشت توپ ایستاد و دروازه سلتاویگو را باز کرد تا نتیجه ۱-۰ شود. چند دقیقه بعد سلتاویگو می‌توانست توسط بهترین بازیکن خود یعنی آسپاس به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه آزاد این بازیکن با واکنش فوق‌العاده تیبو کورتوا همراه شد تا دروازه رئال مادرید بسته بماند. در دقیقه ۴۰ سلتاویگو توانست گل تساوی را به ثمر برساند. با این حال بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که آسپاس در موقعیت آفساید قرار داشته بنابراین گل مردود اعلام شد. در ادامه نیز رئال مادرید کار را کنترل کرد تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه پیدا کند.

در شروع نیمه دوم رئال مادرید می‌توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه خوب لوکا مودریچ با واکنش بهتر دروازه‌بان سلتاویگو همراه شد. در دقیقه ۵۳ سلتاویگو بالاخره توانست گل تساوی را وارد دروازه رئال مادرید کند. تولیتو روی پاس خوب خاوی گالان موفق به گلزنی شد تا نتیجه ۱-۱ شود. در دقیقه ۶۴ رئال مادرید به یک ضربه پنالتی دیگر دست یافت. خطا روی رودریگو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم کریم بنزما پشت توپ ایستاد اما این بار ضربه او توسط دروازه‌بان سلتاویگو مهار شد. چند دقیقه بعد رئال مادرید در کمال تعجب موفق شد به یک ضربه پنالتی دیگر دست پیدا کند. این بار خطا روی فرلاند مندی باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم کریم بنزما پشت توپ ایستاد اما برخلاف دفعه قبل موفق به گلزنی شد تا رئال پیش بیفتد.

نوشته های مشابه

در ادامه بازی تلاش‌های سلتاویگو برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌نتیجه ماند تا رئال مادرید با دو ضربه پنالتی کریم بنزما به پیروزی رسیده و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا